Landing Page – це сайт ефективно та стисло інформуючий про товар чи послугу з метою швидкого їх продажу,що при цьому складається всього з однієї сторінки.
Для чого потрібен Landing Page
Головна функція лендінгу – швидкий продаж певного продукту. Це може бути новинка на ринку, про яку необхідно проінформувати цільову аудиторію. Також сайт даного типу створюють для підігріву інтересу до вже існуючого, відомого всім товару.
Ще одна сфера використання Landing Page – реклама подій та заходів. Також односторінковий сайт використовують для масових продажів у рамках певної акції.
Переваги розробки лендінг пейдж:
- Економія часу. Розробка Landing Page займає набагато менше часу, ніж повноцінного сайту. Завдяки цьому можна максимально швидко почати просування продукту. Відповідно швидше приходять нові клієнти та економиться час на їх залучення.
- Швидка окупність. Гарантована висока конверсія. Тому звичайно вистачає пари тижнів і менше, щоб повністю окупити вартість односторінкового сайту. А далі він вже працює винятково на прибуток
- Економія коштів. Лендінг коштує дешевше, ніж повноцінний корпоративний портал. До того ж для його просування може використовуватися таргетована реклама, що дозволяє розумно контролювати витрачання коштів.
У чому особливості лендінг пейдж
Landing Page кардинально відрізняється від звичайного корпоративного сайту або візитки. На ньому немає загальної ознайомчої інформації. Лендінг повинен привернути увагу до одного конкретного товару. Ефективність досягається у першу чергу завдяки досконалому опрацюванню його структури та контенту.
При формуванні структури лендінгової сторінки обов’язково повинні враховуватися закони маркетингу. Так як інформація на ній стисло представлена, всього на одній сторінці, вона повинна максимально зачепити увагу клієнта. У покупця не повинно з’явитися думки залишити сайт не дочитавши, не здійснивши покупку. Саме цьому ще одна невід’ємна частина односторінкового сайту – яскраві і помітні іконки, які також спонукають зробити певну дію.
Landing page також частіше усього не є основним самостійним сайтом компанії. Це додаткова сторінка, що створюється з метою максимально швидкого продажу, орієнтована на результат.
Етапи створення Landing Page
Тільки на перший погляд процес розробки лендінга здається простим. Для того щоб сайт дійсно виконував свої функції потрібна сумлінна робота на кожній стадії його створення.
Етапи роботи над продаючою сторінкою наступні:
- Постановка цілей та аналіз ринку. Спочатку виявляються задачі, які повинна вирішити сторінка. Аналізується цільова аудиторія, проводиться вивчення потенційних конкурентів.
- Розробка концепції та структури. На основі проведених досліджень і вивчення продукту формується структура майбутнього сайту.
- Дизайн лендінгу. Немає жодних обмежень – оформлення сторінки може бути будь-яким, згідно запиту клієнта. І, звісно, дизайн підбирається таким чином, щоб максимально відповідати концепції товару. Також ретельно оформлюються другорядні елементи: іконки та кнопки.
- Верстка. Безпосередньо створення кінцевого програмного продукту.
- Перевірка. Тестується коректна робота лендінгу, виправляються виявлені недоробки.
- Запуск. Готовий продукт здається замовнику.
Для подальшої розкрутки можна підключити таргетовану рекламу. Ще кращий ефект дає SEO-просування, яке буде працювати на перспективу.
Переваги розробки лендінга від веб-студії Rubik
Створення Landing Page у Черкасах та Україні ви можете сміливо доручити команді веб-студії Rubik. Наша компанія вже не один рік займається розробкою та обслуговуванням сайтів різного рівня складності.
При створенні цільової сторінки ми проводимо широкий комплекс робіт починаючи від вивчення потреб замовника, аналізу ринку, закінчуючи розробкою унікальної якісної платформи.
Лендінги від веб-студії Rubik мають оригінальний помітний дизайн, чіпляючий та приваблюючий потенційних клієнтів, розроблений таким чином, щоб максимально полегшити роботу з ним.
Замовивши Landing Page у Черкасах у нас Ви отримаєте якісний кінцевий продукт, який приведе нових клієнтів, збільшить продажі, при цьому економлячи ваші кошти та час на просування.