Словесний контент – це потужний інструмент, що здатен впливати на читача, викликати емоції, захоплювати, зацікавлювати, спонукаючи до співпраці. Ми як ніхто розуміємо роль контенту в сучасному світі, тому сформували команду спеціалістів для написання копірайтингу.
Хто такий копірайтер: аспекти копірайтингу
Копірайтер – це спеціаліст з написання текстів різної тематики. До кола його робіт може входити написання статей на сайт, описів товарів, текстів для рекламних кампаній, блогу соцмереж. Грамотні, переконливі тексти привертають увагу, переконують та підводять до головного їх завдання – спонукання до вчинення необхідних дій, зокрема здійснення покупки, оформлення замовлення тощо.
Якісний копірайтинг має відповідати таким вимогам:
- Грамотність. Стаття без помилок, зайвих слів, недоречних висловлювань позитивно оцінюється користувачем.
- Чітка структура. Логічний виклад інформації, наявність переконливих заголовків, списків, таблиць спрощують процес сприйняття тексту та полегшують пошук в ньому найкорисніших тезисів.
- Цікавий та корисний виклад інформації. Структурована стаття, легка в прочитанні, з логічними, цікавими акцентами допомагає побудувати міцні взаємини з користувачем.
- Унікальність. 100% унікальність тексту впливає на покращення ранжування сайту.
- Маркетингова стратегія. Акцентні заголовки, заклики до дій, контент, що відповідає вимогам та запитам ЦА, змушують користувача вчинити необхідні дії на сайті.
СЕО статті та їх завдання в розкрутці сайту
Чому адаптований текст під вимоги Гугл дозволяє розширити ЦА, залучити до співпраці нових клієнтів? Які елементи включає СЕО текст та які вимоги до нього? Надалі поговоримо про ці важливі моменти.
Якісний копірайтинг дозволяє досягти важливої мети – залучення до співпраці нових клієнтів. Звичайного тексту все ж для цього замало – окрім емоційної та корисної складової він має містити ключові слова з різною частотністю.
Текст, оптимізований під вимоги Google, впливає на видимість сайту в пошуковику, його рейтинг, а, отже, й на кількість нових потенційних клієнтів. Як це працює?
- Додавання в текст релевантних ключових слів. СЕО спеціаліст формує ТЗ, включаючи теми для статей (на основі аналізу). Для кожної статті підбирає “ключі”, що стосуються заданої тематики. “Ключі” – це фрази, які вводять користувачі для пошуку необхідної інформації. Чим більше таких фраз буде на вашому сайті і чим краще їх позиції, тим більше аудиторії зможе перейти на сайт.
- Переконливі заголовки й заклики. СЕО текст окрім технічної сторони повинен будуватися на основі маркетингу. Аналіз потенційної аудиторії, її запитів допомагає розставити емоційні акценти в тексті для спонукання до дій.
Замовити послуги копірайтера, написання СЕО статей радимо всім бізнесам, що мають онлайн-присутність в Інтернеті. У цьому вам допоможе вебстудія Рубік в місті Львів – професійні копірайтери нашої команди створюють якісний та продаючий словесний контент.