Тип проекту | Сайт каталог |
Розробка логотипу | ✔️ |
Ексклюзивний дизайн | ✔️ |
Мобільна версія сайту | ✔️ |
CMS сайту | WordPress |
Термін реалізації | 1 місяць |
Заводи-виробники замовляють розробку сайтів і вибирають наступні типи веб-ресурсів:
- Корпоративний сайт;
- Сайт-візитка;
- Інтернет-магазин;
- Сайт-каталог.
Все залежить від того, яким хочуть бачити свій сайт замовники. В даному випадку з замовником було прийнято рішення створити сайт-візитку. Більша перевага завжди за тим сайтом, який допомагає вибрати необхідне і зробити покупку. Так що зараз визначимо переваги розробки сайту для заводу-виробника:
- Пошук нових клієнтів для компанії;
- Можливість залучити інвесторів і партнерів по бізнесу;
- При використанні широкого спектру інструментів функціоналу сайту можна автоматизувати безліч робочих процесів.
Сайт виробника Прогрес-Технологія містить:
Форму зворотного дзвінка. |
Синхронізацію з актуальним файлом прайсу виробів табличного формату (*.xls) |
Можливість оформлення замовлення виробу. |
Адаптацію для мобільних пристроїв. |
Що потрібно для розробки сайту виробника?
Перш за все, варто розробити чітку і зручну структуру сайту для користувачів. UX/UI-адаптація має оптимальне рішення для розробки дизайну і структури. На додаток до всього, потенційний клієнт або партнер повинен розуміти, які переваги отримає в процесі співпраці. Підвищити рівень лояльності клієнта можна, коли компанія показує, з ким вже співпрацює і хто вже скористався послугами виробництва.
Розробка дизайну сайту для виробника залізо-бетонних виробів
Візуал повинен бути унікальним, підкреслювати престиж і відображати вид діяльності підприємства. Око користувача підсвідомо більше часу приділяє тому сайту, де присутній візуальний порядок. Розробники в Сумах від веб-студії Rubik, додали особливі деталі для сайту заводу виробника Прогрес-Технологія. Зроблені кольорові акценти для виділення важливої інформації відповідно до палітри логотипу. Веб-дизайн для даного сайту є індивідуальним – це означає, що на тлі конкурентів він буде добре виділятися.
Головна сторінка сайту знайомить користувача з актуальною інформацією на банері, коротко знайомить з переліком наданої продукції. А далі розміщений сам блок з категоріями груп товарів. Крім цього каталог продукції доступний на окремій вкладці в розділі меню на верхній панелі. Сайт, який представлений в цьому Кейсі, не має версії з перекладом на іншу мову. При тому, для будь-якого бізнесу важливо мати багатомовний сайт, що дозволяє більш широкій аудиторії знайомитися з продуктами, а також збільшує загальний обсяг сайту.