Тип проекту | Сайт компанії |
Ексклюзивний дизайн | ✔️ |
Мобільна версія сайту | ✔️ |
CMS сайту | WordPress |
Термін реалізації | 1 місяць |
На широкому ринку послуг однією і найбільш затребуваних сфер є транспортна логістика. Такий вид діяльності спеціалізується на великій кількості видів перевезень, і створення сайту може значно автоматизувати технічні завдання. Функціонал сайту може бути як стриманим, так і більш широким. Все залежить від того, який продукт замовник побажає отримати по завершенню розробки.
Найчастіше сайт для транспортної компанії містить форми “зворотного дзвінка” або заповнення заявки на консультацію. При тому, фахівці веб-студії Rubik вміють створювати сайти таким чином, що користування сайтом залишається безсумнівно зручним, незалежно від спектру можливостей сайту.
Етапи розробки сайту для транспортної компанії в Сумах
Для того, щоб отримати якісний сайт наша команда по черзі виконує етапи створення веб-ресурсу:
- Складання та затвердження ТЗ (технічного завдання). Разом з компанією TAF був проведений аналіз ніші в сфері послуг.
- Розробка дизайну сайту. Лаконічний і стриманий візуал, тематичний банер, який чітко відображає вид діяльності компанії. При цьому веб-дизайн розроблений з урахуванням UX / UI вимог і сучасних трендів;
- Адаптивна верстка, програмування та адміністрування;
- Заповнення інформаційних блоків сайту та оптимізація зображень.
Що потрібно для розробки сайту транспортної компанії?
Для того, щоб створений сайт став зручним у користуванні ми виділили кілька атрибутів комфорту:
Наявність окремих вкладок з інформацією «Про компанію», «Контакти», «Види послуг», «Головна». Назви розділів можуть відрізнятися від даних, при тому, наповнення сторінок повинно бути лаконічно описаним і відповідати точно тематиці. |
Головна сторінка сайту повинна містити інформаційний банер для більшого залучення уваги до актуальної інформації. |
Важливим атрибутом є опис переваг співпраці з підприємством. Варто створити окремий інформаційний блок і красиво оформити всі пункти. Цей момент позитивно впливає на рівень довіри відвідувачів сайту. |
Для даного сайту була використана CMS WordPress, як для інформаційного сайту компанії. Веб-ресурс має три мовні версії: німецьку, англійську та російську. Крім значної зручності користування, це також збільшує кількість сторінок і дає додаткову можливість до просування.