Тип проекту | Інтернет магазин |
Розробка логотипу | ✔️ |
Ексклюзивний дизайн | ✔️ |
Мобільна версія сайту | ✔️ |
CMS сайту | OpenCart |
Термін реалізації | 2 місяці |
Успішний розвиток бізнесу роздрібного магазину або створення інтернет-магазину ставить за мету розробки сайту. Веб-студія Rubik створила сайт для магазину дитячих товарів “Zabiyaka”. І серед характеристик, які помітні в першу чергу – це унікальний і приємний веб-дизайн. Користувачі інтернету, відвідавши цей сайт, підсвідомо розуміють, які товари пропонує у продажу інтернет-магазин «Zabiyaka».
- На сайті добре структуровані категорії товарів в розділі меню. На додаток до цього пошук товару полегшує впроваджений модуль фільтрації товарів за певними характеристиками.
- Якщо назва товару заздалегідь відома, то його легко знайти за допомогою рядка пошуку.
- Окремий розділ з акціями дозволяє переглянути відразу всі доступні пропозиції і товари, які до них відносяться.
- В розділ контактів додана інтерактивна карта з певним місцем розташування магазину.
- Всі питання, що цікавлять можна задати консультанту, замовивши зворотний дзвінок.
Можливість оформлення замовлення доступна як для зареєстрованих покупців, так і тих, хто реєстрацію не проходив. У користувачів є можливість відмовитися від даної опції. А для підтвердження замовлення необхідно вибрати тип оплати замовлення і вид доставки. Кошик замовлень розроблений у вигляді спливаючого вікна. Це дозволяє формувати замовлення і одночасно переглядати товари.
Розробка головної сторінки інтернет-магазину дитячих товарів
Оптимальним набором атрибутів головної сторінки будь-якого сайту є:
- відображена панель «Меню» сайту;
- слайд-банер;
- анонс популярних категорій або товарів.
Якщо інтернет-магазин відразу ж націлений на просування в пошукових системах, то обов’язковим пунктом розробки дизайну буде ще блок для тексту внизу кожної сторінки. Це стосується головної сторінки і сторінок категорій товару. Всі атрибути можна змінювати зі зручною панелі адміністрування.
Дизайн картки товару інтернет-магазину в Сумах
Тут важливо правильно розмістити інформацію і визначити її важливість. У категорії товарів, як правило, відображаються фотографії продуктів, їх вартість і наявність. У самій картці товарів веб-дизайнери студії Rubik використовували певну схему, якої слідують відвідувачі сайту при перегляді сторінок. Таким чином, робиться акцент на інформації, яка важлива саме для продажу товару.
Дивіться нижче на сторінці приклад зовнішнього вигляду сайту. Замовити розробку інтернет-магазину в Сумах можна залишивши заявку на нашому сайті.