Rubik
Прогрес Технологія
Сайт каталог
WebDev
WordPress

Прогрес Технологія
Прогрес Технологія
Прогрес Технологія

Заводи-виробники замовляють розробку сайтів і вибирають наступні типи веб-ресурсів:

  • Корпоративний сайт;
  • Сайт-візитка;
  • Інтернет-магазин;
  • Сайт-каталог.

Все залежить від того, яким хочуть бачити свій сайт замовники. В даному випадку з замовником було прийнято рішення створити сайт-візитку. Більша перевага завжди за тим сайтом, який допомагає вибрати необхідне і зробити покупку. Так що зараз визначимо переваги розробки сайту для заводу-виробника:

  • Пошук нових клієнтів для компанії;
  • Можливість залучити інвесторів і партнерів по бізнесу;
  • При використанні широкого спектру інструментів функціоналу сайту можна автоматизувати безліч робочих процесів.

Сайт виробника Прогрес-Технологія містить:

Форму зворотного дзвінка.

Синхронізацію з актуальним файлом прайсу виробів табличного формату (*.xls)

Можливість оформлення замовлення виробу.

Адаптацію для мобільних пристроїв.

Що потрібно для розробки сайту виробника?

Перш за все, варто розробити чітку і зручну структуру сайту для користувачів. UX/UI-адаптація має оптимальне рішення для розробки дизайну і структури. На додаток до всього, потенційний клієнт або партнер повинен розуміти, які переваги отримає в процесі співпраці. Підвищити рівень лояльності клієнта можна, коли компанія показує, з ким вже співпрацює і хто вже скористався послугами виробництва.

Розробка дизайну сайту для виробника залізо-бетонних виробів

Візуал повинен бути унікальним, підкреслювати престиж і відображати вид діяльності підприємства. Око користувача підсвідомо більше часу приділяє тому сайту, де присутній візуальний порядок. Розробники в Сумах від веб-студії Rubik, додали особливі деталі для сайту заводу виробника Прогрес-Технологія. Зроблені кольорові акценти для виділення важливої інформації відповідно до палітри логотипу. Веб-дизайн для даного сайту є індивідуальним – це означає, що на тлі конкурентів він буде добре виділятися.

Головна сторінка сайту знайомить користувача з актуальною інформацією на банері, коротко знайомить з переліком наданої продукції. А далі розміщений сам блок з категоріями груп товарів. Крім цього каталог продукції доступний на окремій вкладці в розділі меню на верхній панелі. Сайт, який представлений в цьому Кейсі, не має версії з перекладом на іншу мову. При тому, для будь-якого бізнесу важливо мати багатомовний сайт, що дозволяє більш широкій аудиторії знайомитися з продуктами, а також збільшує загальний обсяг сайту.


Хочете собі такий самий сайт?

Почніть зараз!