Інтернет-магазин – це просто необхідність для тих, хто займається продажем різноманітних товарів, побутової техніки та одягу. Для того, щоб він не просто існував, а був дієвою платформою для розвитку та масштабування бізнесу, варто забезпечити сайт сучасним дизайном, зручною навігацією, логічним пошуком та іншими фішками, які формують позитивне враження у користувачів, перетворюючи їх на постійних клієнтів.
Надалі у статті ми поговоримо про функціонал та особливості сайту інтернет-магазину.
Стильний дизайн – ключ до довіри та продажів
Привабливий дизайн інтернет-магазину формує перше враження – якщо каталог товарів, фільтри, кошик та інші функціональні елементи “на своїх місцях”, у клієнта не виникає бажання залишити сайт, перш ніж він обере підходящі товари. Навпаки: зручність користування вебресурсом, розуміння з перших секунд, як знайти певну продукцію, оформити замовлення та здійснити оплату спонукають довіряти та повертатися знову і знову.
Дизайн має враховувати цільову аудиторію бізнесу, її потреби та цілі – цей напрямок реалізують професійні дизайнери web studio Rubik.
Адаптація під мобільні пристрої
Розробка інтернет-магазину обов’язково включає створення адаптивного дизайну для невеликих екранів. Сьогодні це головна потреба сайтів продажу, адже більшість користувачів здійснюють покупки через гаджети, які завжди під рукою.
Важливо, щоб зображення сайту не виходили за межі, подана інформація була читабельною, існувала можливість внести необхідні дані в поля, які варто заповнити.
Важливий функціонал інтернет-магазину
Створення інтернет-магазину під ключ вимагає професійних навичок та творчого підходу. Розуміння, яким має бути сучасний сайт для продажів, які функціональні елементи позитивно впливають на вибір споживача, формуючи бажання здійснити покупку, дозволяють нашій команді дизайнерів, програмістів та верстальників створити інтернет-магазин високого рівня.
Розробку даних проєктів виконуємо на основі CMS OpenCart: закодуємо функціонал будь-якої складності. А про головні його моменти розкажемо далі.
Каталог товарів та зручний пошук
Переходячи на сайт, споживач повинен миттєво розуміти концепцію онлайн-магазину, орієнтуватися у виборі продукції. Для цього асортимент інтернет-магазину має бути логічно розподілений за розділами, кожен з яких вміщує схожі товари.
Кожен розділ містить фільтри, що сортують асортимент за більш детальними характеристиками. Для магазину одягу, наприклад, це колір, розмір, фасон, ціна і т.д..
Додатково сайт оснащують потужним пошуком, що дозволяє швидко та зручно знайти необхідний товар, ввівши у пошуковому рядку слово або ключову фразу з назвою необхідної речі.
Картки товарів
Уявімо, користувач знайшов потрібний товар та бажає ознайомитися з його характеристиками, детально роздивитися фото. Структурована інформація, що надає вичерпні відповіді, лише посилює бажання здійснити покупку.
Картка товару має надавати точний опис продукту, демонструвати якісні фото з можливістю їх збільшення.
Персональні пропозиції
Персоналізовані пропозиції спонукають споживача здійснити покупку. Такі функціональні елементи, як раніше переглянуті товари або ті, що можуть зацікавити, лідери продажів, акційні пропозиції та зі зниженою вартістю дозволяють пропонувати продукцію на основі потреб та зацікавленості ЦА.
Створення інтернет-магазину під ключ передбачає розробку даного функціоналу, що позитивно впливає на конверсію.
Лейбли на товарах
Візуальні позначки на товарах, такі як “Новинка”, “Акція”, “Хіт продажів” і тому подібні привертають увагу, що підвищує шанси на здійснення споживачем покупки. Такі позначки формують продаючу візуальну вітрину та допомагають аудиторії зробити вибір серед всього різноманіття асортименту.
Продуманий кошик
Інтернет-магазин під ключ повинен містити зручний та інтуїтивно зрозумілий кошик товарів, з продуманим дизайном, адже на даному етапі користувач формує остаточне рішення про доцільність покупки.
Функціонал кошика надає можливість переглянути обрані товари, скоригувати їх кількість. Логічна структура, акцентна кнопка “Оформити замовлення” спонукають завершити покупку.
Зручне оформлення замовлення
На даному етапі має бути все просто та зрозуміло: інтуїтивно логічний функціонал допомагає без зайвих кроків завершити покупку. Користувач має внести особисті дані, що потребує замовлення, оплатити товари, за потреби вказати дані для доставки. Якщо ви бажаєте замовити інтернет-магазин від нашої веб студії, ми налаштуємо функціонал оплати на сайті та інтеграцію з поштовою службою.
Особистий кабінет
Керувати своїми замовленнями, переглядати історію покупок, швидко повторювати раніше оформлені замовлення, змінювати свої дані, контактну інформацію – все це можна зробити в особистому кабінеті.
Розробка такого функціоналу підвищує комфорт користування вебсайтом та формує постійну цільову аудиторію.
Відгуки та оцінки
Орієнтованість на досвід інших покупців впливає на остаточне рішення. Як показує аналітика, сучасний споживач перед здійсненням покупки ознайомлюється з відгуками: це допомагає оцінити якість товарів, сервіс, швидкість доставки. Крім цього наявність рейтингової системи – реальний доказ, що продавець працює чесно та має реальних клієнтів.
Онлайн-консультація
Здійснення комунікації тут і зараз, отримання відповіді, рекомендацій щодо товару в реальному часі може бути вирішальною частиною, що підштовхне до покупки. Надати оперативну допомогу, навіть скажемо краще – допомогти у виборі своєму покупцеві прирівнюється до турботи. Турбота дорівнює задоволеному клієнту, який розкаже про вас своїм друзям, знайомим – така собі “ходяча” реклама.
Просування інтернет-магазину
Маєте сайт, однак він займає низькі позиції в Google? Для потенційної аудиторії він наче “невидимий”, адже скролити на десяту сторінку для його пошуку ніхто не буде. Просування інтернет-магазину під ключ допоможе вирішити дану проблему, покращити видимість сайту та вивести його в ТОП по певним ключовим запитам, що стосуються вашого бізнесу.
Високі позиції в рейтингу – високі шанси на залучення нових покупців, збільшення продажів та замовлень.
Створити найкращий інтернет-магазин: ціна, пропозиції вебагентства Rubik
Створення онлайн-магазину неможливо без досвіду IT-спеціалістів – веб студія Rubik знає, який функціонал допоможе розвивати власну справу та знаходити потенційних покупців. Наші замовники, які за період співпраці стали друзями, успішно ведуть бізнес за допомогою власного вебресурсу – і ви теж так можете!
Розробка сайту інтернет-магазину проходить поетапно, з урахуванням сучасних тенденцій та побажань замовника. По готовності проєкту ми завжди на зв’язку та готові до вирішення будь-яких моментів.
Вартість створення інтернет-магазину вас приємно здивує, як і наш професійний підхід до вирішення задач.