мова

Контекстна реклама

Контекстна реклама – це один з видів просування бізнесу в пошукових системах (Google і Яндекс). Користувач бачить контекстну рекламу під виглядом невеликих баннерів або текстових оголошень. Цей вид просування бізнесу в Сумах гарний тим, що він зорієнтований за великою кількістю параметрів на цільову аудиторію. У пошукову систему вводиться певний запит, і серед результатів пошуку з’являється відібрана по темі контекстна реклама. Також цей вид реклами розміщується на сайтах-партнерах пошукових систем.

Користуючись додатками на смартфонах, час від часу з’являється реклама. Відвідуючи різні сайти в Сумах і ресурси, ми помічаємо ту ж рекламу. Зробивши запит в Пошуку Google, звертаємо увагу також на рекламу. Вона нам надається як в текстовому форматі, так і разом із зображеннями. І вся вона – контекстна.

Задачі контекстної реклами

         2 головні цілі контекстної реклами:

  • Стимулювати зростання продажів товарів і послуг. Так як контекстна реклама попадається на очі всюди в мережі, то її ефективність в цьому питанні досить висока.
  • Збільшити кількість відвідувань сайту. Підвищується впізнаваність бренду, зростає кількість клієнтів. І, як наслідок, до компанії зростає довіра.

Контекстна реклама – це послуга для веб-ресурсів, яка приносить прибуток. Правильно налаштувавши і вибравши цільову аудиторію, інструмент активно працює. Фахівці веб-студії Rubik порадять і проконсультують з питання контекстної реклами в Сумах. Цей вид реклами допоможе непогано заощадити бюджет на просуванні сайту. Але ми з вами знаємо, що всі методи хороші. А головне їх правильно підбирати і чергувати для отримання максимальної ефективності.

Хто зараз використовує контекстну рекламу в Сумах?

  • В першу чергу, сфера маркетів електроніки і техніки. Серед яких: Rozetka, Eldorado, Фокстрот, Comfy та інші. Вище наведено приклад з електротехнікою в контекстній рекламі.
  • Далі, дуже актуально користуватися контекстною рекламою в beauty індустрії. Магазини жіночої косметики та косметики по догляду за тілом активно користуються інструментом контекстної реклами.
  • Господарські та будівельні маркети в Сумах постійно використовують цей інструмент для підтримки і зростання продажів.
  • Сервіси доставки їжі в Сумах завжди використовують такий вид реклами. Це зручно, тому як в цій сфері часто анонсуються знижки, акції та нові страви.
  • Така реклама також вигідна для будівельних компаній. Будівництво будинків, Послуги ремонту та інші види будівельних послуг.
  • Медичні та діагностичні центри використовують контекстну рекламу в Сумах для підвищення впізнаваності та попиту своїх послуг.

Види контекстної реклами

Пошукова система

Реклама в пошуковій видачі

Реклама на сайтах-партнерах

Серед сайтів пошукової видачі є ті, які мають позначку «реклама».

Графічні оголошення. Баннери з заголовком і зображенням, які можуть рекламувати як саму компанію, так і її продукти.

Реклама товару з картинкою і ціною у вигляді картки.

Смарт-баннери і текстова реклама, що розташовані по сторонах від основної інформації на сайті.

Приклади контекстної реклами

В якості контекстної реклами від Google під рядком пошуку розміщені картки товарів (торгова кампанія). Це велика перевага в сфері продажів, так як товари одразу з’являються в результатах за пошуковим запитом. Такий вид реклами в Сумах може розміщуватися на сайтах-партнерах пошукових систем згори, знизу і по обидва боки від основної інформації на ресурсі.

І наступний приклад – це результат пошукової видачі. Позначками “Реклама” позначені веб-ресурси, на яких розташовуються необхідні послуги або товари. Також зверніть увагу, що на одному рядку зі швидким посиланням на сайт, розташований контактний номер телефону. Загалом, все зроблено для зручності користувача.

Крім цього, в якості контекстної реклами в Сумах існують:

  • кампанії в рекламній мережі (реклама в додатках і на інших ресурсах);
  • смарт-банери (динамічні рекламні оголошення);
  • універсальні рекламні пропозиції для мобільних додатків та інше.

Так що, рекламні блоки в пошукових системах, веб-ресурсах і різних додатках – це контекстна реклама. Веб-студія Rubik працює з контекстною рекламою від Google (GoogleAds).

Можливості та переваги GoogleAds

Ads це сервіс реклами в пошуковику Google. І він нам дозволяє повністю керувати рекламними повідомленнями. Замовник призначає свій бюджет і може в будь-який момент призупинити або змінити показ оголошень. Сервіс дозволяє легко вибрати і налаштувати контекстну рекламу для цільової аудиторії. Замовник сам вирішує, де необхідно розмістити оголошення. У Google також є особлива технологія, яка допомагає оптимізувати рекламу в Сумах, зробивши її ще більш ефективною. І великою перевагою є наявність статистики та аналітики контекстної реклами.

Розвивайте бізнес в Сумах з допомогою контекстної реклами

Студія Rubik допоможе з питанням просування веб-ресурсу в мережі і налаштуванням контекстної реклами в Сумах. За допомогою такого інструменту легко підвищити продажі, лояльність потенційних і поточних клієнтів. Якщо вашої реклами ще немає в мережі або вона не так ефективно працює, як би вам хотілося, то чекаємо вас в студії Rubik в Сумах для консультації та подальшої співпраці.