Без онлайн покупок ми вже не уявляємо повсякденного життя. Це зручно, сучасно і економить масу часу. А чи знаєте ви, що перший інтернет-магазин з’явився ще в 1995 році? Він і досі дає можливість зробити онлайн-покупку. Це всім відомий Amazon-найбільший інтернет-магазин в світі.
Ваш бізнес може бути не схожим на Amazon. А ваші ідеї можуть бути не настільки масштабними, як у Джеффа Безоса, який створив Amazon. Але якою б масштабністю не був би ваш бізнес – пора підкорювати інтернет!
Зараз складно уявити успішний бізнес без сайту. Тому в Україні інтернет-магазинів стає все більше і більше. Ви можете зустріти ресурси, де продають одяг, продукти харчування, техніку для дому та здоров’я, косметичні товари, товари для хобі, товари для дітей та багато іншого.
З яких етапів складається створення сайту інтернет-магазину?
Головне завдання сайту інтернет-магазину – дозволити інтернет-користувачам здійснити онлайн-покупку за допомогою браузера. Кожен відвідувач може вибрати для себе зручні способи оплати і доставки замовлень. Все відбувається швидко, дистанційно, зручно.
Етапи створення онлайн-магазинів схожі зі створенням інших веб-ресурсів:
- Прописується поетапне створення інтернет-магазину. Розглядається структура проекту та його ідеї.
- Формується технічне завдання. Деталізація ідей і пошук можливостей для реалізації їх в проекті інтернет-магазину.
- Створюється макет онлайн-магазину, а потім його дизайн і прототип перегляду на різних пристроях.
- Обговорюється і розробляється айдентика веб-ресурсу.
- Інтернет-магазин програмується і створюється інтеграція з необхідними ресурсами. Це може бути база даних продаваних продуктів, настройка оплати онлайн або вибір зручної доставки. Проводиться наповнення онлайн-магазину за допомогою автоматизації (збору та перенесення) інформації.
- Запускається бета-версія інтернет-магазину. Перевіряється коректність роботи всіх атрибутів онлайн-майданчика.
- Фінальний запуск веб-ресурсу.
- Інтернет-магазин доповнюється новими банерами, спливаючими вікнами і за бажанням замовника лендінг-сторінками.
Які види інтернет-магазинів ви можете замовити в студії “Rubik”?
За допомогою різних характеристик і цілей, ми кожен раз створюємо унікальні інтернет-магазини. Веб-студія “Rubik” допоможе зробити сайт інтернет-магазину для оптових або роздрібних продажів, а також для сфери послуг.
Ми працюємо на загальнодоступних платформах. Можна заглибитися, розробити власну платформу і придбати для неї ліцензію. Правда головним недоліком цього варіанту є те, що працювати з таким сайтом зможе тільки розробник цієї платформи і сайту.
Оптимальним вибором буде створити сайт на вже існуючих платформах. І в цьому випадку Rubik працює з OpenCart і Word Press. Різниця їх в тому, що OpenCart був створений спеціально для онлайн-магазинів, а Word Press є універсальною платформою для будь-якого веб-ресурсу.
Що необхідно враховувати перед створенням інтернет-магазину в Сумах?
Ви визначаєте, який вид продукту будете надавати в інтернет-магазині. Це можуть бути:
- фізичні товари: одяг, продукти, Меблі, флористика, основи для створення речей (тканини, шкіра, фурнітура) і т. п.;
- послуги: самі послуги та консультації в певних сферах (Юриспруденція, туризм, творчість і т. д.);
- електронні товари: цифрові файли, такі як фото, відео, музика, програми, ключі, документи та інше.
Виберіть конкурентну тактику розвитку для інтернет-магазину в Сумах. “Rubik” виділяє аспекти, які можуть вам допомогти в цьому питанні:
Ціна |
Пропонуйте споживачеві конкурентні ціни. Уточнюйте у виробника наявності знижки на опт, якщо співпрацюєте з такими. Ретельно прораховуйте вартість продуктів, які створюєте самі. |
Якість |
Люди діляться на два табори: 1. Ті, хто хоче дешево, швидко і нехтують якістю. 2. Ті, хто хоче мати високоякісний продукт і вважає за краще почекати певні терміни.
На кого буде націлений ваш інтерес?
Відмінна якість продаваного продукту вимагає більшого часу для створення. Необхідно обмірковувати, як буде ранжуватися ціна продуктів, виходячи з аналізу вищезгаданого. |
Асортимент |
Чим різноманітніше ця складова, тим більше покупців залишаться задоволеними. Подбайте про періодичне розширення кількості товарів або послуг. Крокуйте в ногу з розвитком тенденцій. |
Цінність |
Сухий продаж залишився в минулому. Зараз актуально разом з продажем товарів вказувати, чому вони потрібні покупцеві. Розкажіть покупцеві про переваги і варіанти використання. Продавайте товар разом з ідеями для його реалізації, тоді і вартість стане цілком виправданою. |
Обслуговування |
Ера розвитку послуг тягне за собою і розвиток обслуговування. Індивідуальний підхід, зручність придбання, швидкість доставки, приємне спілкування – запорука успішного обслуговування і позитивних емоцій. Знаки уваги для клієнтів можуть бути також у вигляді невеликих подарунків до товарів/замовлень. Можна багато чого придумати додатково, для того, щоб інтернет-магазин хотілося рекомендувати близьким і знайомим. |
Студія “Rubik” робить інтеграцію зі службами доставок
Бізнесу, інтернет-магазину необхідна зручна і швидка доставка. Тому веб-студія «Rubik» робить інтеграцію інтернет-магазину з поштовими службами, такими як «Нова Пошта». Покупець інтернет-магазину із задоволенням скористається Поштою і кур’єрською доставками.
Налаштування оплати з сайту
А ось ще один важливий момент якісного обслуговування. Якщо при створенні інтернет-магазину в Сумах ви врахували цей пункт, то вітаємо! Ви маєте величезну перевагу.
Сьогодні більшість вважає за краще користуватися банківськими картами і онлайн-банкінгом. Це виправдано і зручно. Тому, важливо надати онлайн-покупцям такий вид обслуговування, як Оплата на сайті. Студія «Rubik» знає як це важливо, а тому у нас можна замовити можливість інтеграції з LiqPay від ПриватБанку.
Яким повинен бути продає дизайн інтернет-магазину в Сумах?
Час змінює свої тренди. Особливо цьому схильна сфера торгівлі, яку перенесли в онлайн. Досвід користувача і користувальницький інтерфейс тепер основоположні атрибути успішного дизайну інтернет-магазину. Помилково думати, що дизайн сайту робиться раз і назавжди. Якщо хочете, щоб ваш бізнес процвітав на просторах інтернету, сміливо дотримуйтесь тенденцій щодо поліпшення.
Освіжайте логотип вашого бренду, замовляйте креативні Landing Pages, розміщуйте на своєму сайті яскраві банери і багато іншого. Але не забувайте дотримуватися основних правил поточного тренда для створення інтернет-магазину в Сумах:
- Спирайтеся на мінімалізм
Це стосується інформації, яка у вас на сайті. Розмістіть грамотно блоки з текстом і зображеннями. Уникайте перевантаженості.
Цей аспект допомагає швидше звертати увагу на потрібну інформацію і підвищує якість її засвоєння.
- Кольорова палітра
Сайт інтернет-магазину повинен бути приємним оку. Вибирайте лаконічно поєднуються кольору для дизайну.
- Юзабіліті
Вивчіть поради щодо взаємодії користувача з сайтом. Для створення якісного веб-продукту важливо, щоб ви могли конструктивно вести діалог з дизайнером, правильно ставити питання і розуміти поради.
- Якісний контент
Продає не тільки текст, а ще й «смачні» картинки. Продукт повинен бути красиво представлений на зображеннях.
Дотримання всіх цих моментів тільки підвищує конверсію інтернет-магазину і його впізнаваність.
Варто звернути увагу на актуальність однотонного фону, щоб не було візуальної каші, де на око потрапляють різні елементи і важко зосередитися. Також є такий момент, як типографіка. Крім грамотного розміщення, важливо, щоб картинки, комірки товарів, іконки категорій товарів гармонійно поєднувалися. Тоді ефективність і продажі інтернет-магазину додатково підвищуються!
Також хочемо відзначити, що в розробці інтернет-магазину в Сумах, типографіка грає роль стиліста і добре перевтілює будь-який веб-ресурс, в принципі. Важливо також вміти підібрати правильно шрифти. Їх в застосуванні на Сайті допускається два/три. Один для заголовків – інший для основного тексту. Це не обов’язково повинні бути шрифти з одного сімейства, але підбір їх один до одного можна назвати цілою наукою. А дизайнери студії «Rubik» знаються в цій справі!
Які загальні стандарти існують для створення інтернет-магазину?
Про це можна довго сперечатися, тому як немає єдиної думки в цьому питанні. Веб-студія «Rubik» вважає, що це, в цілому, відмінний юзабіліті, користувальницький досвід, дизайн і швидкість роботи веб-ресурсу. При цьому важливо також враховувати побажання від замовника інтернет-магазину. Можна зупинитися на яскравому прикладі одного зі стандартів: нам зручно, коли перелік категорій інтернет-магазину розташовується по ліву сторону екрану. Це константа. Якщо меню буде праворуч, погодьтеся, складно орієнтуватися. І кожен раз інтуїтивно курсор будемо вести вліво для вибору категорії.
Плюс до всього, для кожного виду інтернет-магазинів варто правильно підбирати колірну палітру. Так, для інтернет-магазину кондитерських виробів дивним рішенням буде вибрати зелену або синю палітру кольорів.
Для бажаючих створити новий бізнес у сфері торгівлі або розвинути вже наявний за допомогою створення інтернет-магазину, запрошуємо на безкоштовну консультацію у веб-студію «Rubik» в Сумах! Тримайте руку на пульсі сучасних тенденцій в світі онлайн-продажів, масштабуйте свій бізнес і отримуйте можливість збільшити свій дохід!