Мільйони людей у всьому світі користуються Картами Гугл для прокладання маршруту, пошуку певної вулиці та знаходження організації чи компанії, яка надає потрібні послуги, займається продажем товарів тощо. Створити компанію в Гугл – це один із ефективних інструментів популяризації свого бізнесу, комунікації з клієнтами та напрацювання цільової аудиторії.
Як поставити мітку на Карті Гугл та чому це необхідно кожному підприємцю ми розкажемо нижче у статті. Для цього не обов’язково замовляти розробку сайту – навіть не маючи власного веб-ресурсу ви можете заявити про свою присутність та розвивати власну справу.
Просування бізнесу за допомогою Google Maps – можливості, які ви отримуєте
За даними аналітики значний відсоток користувачів перед здійсненням покупки займається інтернет-серфінгом, шукає потрібну інформацію в пошуковику, ознайомлюється з актуальними даними, відгуками на Гугл Картах. Нерідко в пріоритеті аудиторії знайти потрібний магазин, майстерню чи інший заклад, який знаходиться максимально близько до будинку чи місця роботу. Наявність мітки на Google Maps в даному випадку допоможе скерувати клієнта за вашою адресою.
Геомітка на Гугл Картах – це необхідно з кількох причин:
- Наявність гугл бізнесу виділяє компанію з-поміж інших, має беззаперені переваги перед конкурентами, які не зайняли свою нішу в Google Картах України.
- Користувачі нерідко віддають перевагу потрібному закладу, скориставшись пошуком в Інтернеті. Завдяки геомітці на карті вони можуть ознайомитися з невідомою їм організацією та детальніше дізнатися про специфіку роботи та інші моменти.
- Заповнений профіль на Google Картах – це свого роду інструмент просування сайту, мета якого – збільшити число відвідин ЦА. Комплексне СЕО-просування від веб-студії Rubik гарантує вашому бізнес широкі можливості для росту та збільшення прибутків.
- Google Maps – це можливість ознайомитися з відгуками та окреслити для себе переваги співпраці з Вашою компанією.
- Перше, що користувачі бачать при пошуку інформації, – це візитку компанії, у якій чітко вказано інформацію про її діяльність, сферу послуг, наявні товари, години роботи, маршрут та відгуки.
Присутність на Google Maps можна прирівняти до безкоштовного сайту, адже в такий легкий спосіб ви маєте змогу ділитися з потенційною аудиторією усіма важливими аспектами своєї діяльності як у словесній формі, так і за допомогою фотографій, відео, які наочно характеризують ваш бізнес.
Відгуки на Гугл Картах та їх значення для іміджу компанії
Кожен клієнт, який здійснив покупку у магазині чи скористався запропонованими послугами, може залишити фідбек на Google Maps про придбаний товар або враження від обслуговування, порекомендувати заклад іншим потенційним відвідувачам або навпаки вказати на недоліки чи інші прикрі моменти. Відгуки може залишати, коригувати та видаляти лише людина, яка приклала руку до їх написання.
Кафе, магазин техніки, комерційна організація чи інше підприємство, яке в Гуглі має багато хороших відгуків, викликає довіру аудиторії та отримує більше шансів для залучення нових клієнтів.
Фідбеки від користувачів – це імідж будь-якої компанії. “Прозорі” коментарі допомагають дізнатися про переваги бізнесу, його сильні сторони – дана інформація може вплинути на вибір клієнта та спонукати до вчинення необхідних дій саме у вашому закладі.
Як додати сайт в Гугл – послуги веб-агентства Rubik
Якщо ви вивчаєте даний запит, ви неодмінно стикалися з інформацією, як зробити геолокацію на карті. Здавалося б, немає в цьому нічого складного, однак даний процес потребує чіткості та знання певних нюансів. Радимо довірити цю справу веб-студії Рубік – ми володіємо дієвими інструментами заповнення профілю в пошуковику, який вигідно представить ваш бізнес, надасть користувачу вірно викладену інформацію про сильні сторони вашої організації, години роботи, місце розташування тощо.
Швидко, зручно, дієво і за помірні кошти – ціна на послуги наших спеціалістів вас приємно здивує, а результат проробленої роботи працюватиме на авторитет вашої компанії.
Чек-лист даних про компанію – як інформація впливає на вибір користувача
Один із розділів, на який варто звернути увагу при заповненні профілю – це “Інформація”. Від того, на скільки точно та інформативно вона передає потрібний зміст, залежить результат пошуку. Радимо надати чіткий опис діяльності організації – в міру стисло, з переліком важливих моментів, які виграшно та максимально точно окреслюють надані послуги. Вказані години роботи, можливості оплати товарів (карта/готівка, в закладі/онлайн на сайті), наявність фотографій закладу чи продукції позитивно впливають на вибір користувача. Чим ширше та більше ви розкажете про бізнес, тим більша можливість знайти нових клієнтів. Ви можете самостійно заповнити основну інформацію або скористатись послугами копірайтера нашої веб-студії.
Коли користувач здійснює пошук підходящої оргнізації, Гугл може запропонувати відвідати ту, що знаходиться віддалено по відношенню до інших закладів, якщо інформація в пошуку більше відповідає запиту.
Радимо приділити увагу кожному елементу даного розділу: чим більше інформації про себе ви надаєте, тим вищі можливості попадання в релевантну видачу.