Landing Page (Лендінг Пейдж) – це вид комерційного або некомерційного сайту, який складається всього лише з однієї сторінки. Метою такого сайту є максимальне привернення уваги людини до якогось одного товару або послуги. Лендінг – це сильна маркетингова фішка. Всі елементи продумані таким чином, щоб створити концентрацію людини, яка зайшла на сайт, на певному товарі або послузі, яку пропонують купити тут і зараз.
Найчастіше Landing Page сприймається, як рекламне оголошення і зустрічається як самостійна посадкова сторінка. Правда, останнім часом, лендінг стали частіше додавати на звичайні сайти:
- створюється сам лендінг;
- створюється лендінг для товару або послуги.
Головна умова для ідеального лендінга – продати продукт з першого відвідування сайту.
Це правило є головною відмінною рисою Landing Page від багатосторінкового сайт. Інформація, розміщена на такому сайті, повинна миттєво сприйматися відвідувачем і переконувати в необхідності покупки товару або послуги. Кількість інформації має бути оптимальним і включати в себе всю суть вигідної пропозиції.
При розробці дизайну лендінгу веб-студія “Rubik” в Сумах докладає максимум знань та вмінь у сфері маркетингу та користувацького досвіду.
Які ключові складові якісного Landing Page?
- Чітка структура.
- Якісний візуал сайту.
- Швидка робота.
- Швидка і зрозуміла схема оплати.
- Переконливо написаний текст (за схемами AIDA або PMPHS).
Мікросайти |
Веб-ресурс із брендованим контентом. Розташовується на ньому, як правило, до 4-5 сторінок з додатковою інформацією про продукт. В основному там розташовується якомога більше фото і відео про продукт. Націлений такий сайт на презентацію товару або послуги. Такі сайти створюються з метою підвищення впізнаваності бренду. За їх рахунок збільшується кількість кліків і відвідувань. |
Окремі сторінки сайту у вигляді лендінгу |
Посадочні сторінки з певним видом контенту для вже існуючих сайтів компаній, інтернет-магазинів, сайтів-візиток. Є деякі різновиди таких Landing Page:
|
Повноцінні лендінги |
Односторінкові сайти, які спонукають здійснити будь-яку цільову дію (найчастіше придбання). А краще, коли їх 2. Під діями ми маємо на увазі, наприклад, придбання продукту, замовлення зворотного дзвінка або підписку на розсилку. Лендінг закликатиме кожного відвідувача до дії особливими виразами. |
Роль реклами в якісній роботі Landing Page
Так як лендінг сторінки – це інструмент продажів, то невід’ємним його атрибутом буде правильно налаштована контекстна і таргетована реклама.
Завдання контекстної реклами з’явитися в той момент, коли користувач в Інтернеті шукає певний продукт. А таргетована реклама з’являється в соцмережах, таких як Фейсбук, Instagram та інші. Також відмінним варіантом буде використання рекламних інструментів GoogleAdWords. Тут пропонується широкий спектр:
- Реклама по пошуковому запиту (спрацьовує у відповідь на пошуковий запит Користувача).
- Контекстно-медійна мережа (реклама продукту показується на різних сайтах, якщо Користувач шукав схожий товар або вже відвідував ваш веб-ресурс).
- Пошукова та оптимізована контекстно-медійна мережа (оптимізоване комбо з наведених вище пропозицій).
Який зовнішній вигляд має продає Landing Page?
Розробка будь-якого веб-ресурсу має свої рекомендації і правила. Для лендінга також є свої особливості для оптимального побудови посадочних сторінок.
Існує універсальний зразок шириною 960 і в довжину 1500-2500 пікселів. Зазвичай у користувачів інтернету саме такі екрани, і вони добре відображають подібні сторінки.
Перший пункт-хедер (верхівка/шапка) лендінга
Найчастіше розробники радять обрати фіксований хедер. Заголовок сторінки, що продає буде закріплений і при прокручуванні сторінки залишиться на своєму місці. Це буде зручним в експлуатації, і нагадає про те, на якому веб-ресурсі знаходиться користувач.
В шапку Landing Page зазвичай поміщають:
- айдентику бренду;
- номер телефону для зв’язку;
- кнопку для замовлення дзвінка.
Чим частіше будуть миготіти ці дані на тлі асоціацій з просувається продуктом – тим вище ймовірність продажів.
Другий пункт – питання візуального оформлення лендінга
При необхідній наявності зображень і текстової інформації, посадкова сторінка повинна «дихати». Це означає, що між блоками з даними у нас має бути достатня кількість простору, щоб не перевантажувати інформацаией відвідувача сторінки. Для створення Landing Page в Сумах бажано використовувати власні фотографії, ніж зображення зі стоків. Фотографії повинні бути якісно відредагованими і добре поєднуватися із загальним візуалом сайту.
Третій пункт – текст, який продає
Стислість – сестра таланту. У цьому середовищі так прийнято. Блоки з текстом на якісному лендінгу чіткі, зрозумілі за змістом кожному користувачеві. Якість тексту має бути високого рівня. Шрифти краще використовувати, як і в створенні інших сайтів, – 2. І ці шрифти повинні мати достатній розмір, контрастувати з фоном і бути читабельними. Необхідно запам’ятати головну істину: “Відвідувач лендінгу не читає текст. Він його сканує»
Де розташувати лід-форму в лендінгу?
Її, як правило, розміщують внизу сайту. Зробіть банер для цієї форми красивим (не кричущим!) і мінімалістичним. Можна вставити кілька полів для заповнення користувачеві, але краще його не перевтомлювати. Запросіть у відвідувача його Ім’я та електронну пошту, наприклад, або номер телефону. Нескладна тактика для першого контакту з потенційним клієнтом.
Хочете ще швидше заманити відвідувача Landing Page?
Створіть форму зі зворотним відліком для акції на продаж продукту або послуги в Сумах. Дозвольте користувачеві зробити замовлення Тут і зараз, отримавши певний бонус або перевагу. Доповніть свою пропозицію кнопкою “Передзвоніть мені”, щоб полегшити продаж вашого продукту.
Приймайте вірне рішення для розробки лендінг сторінки в Сумах!
Якщо ви все ще не знаєте, де замовити розробку Landing Page в Сумах, то довіртеся нам! Ми зможемо розробити для вас якісний продукт, який збільшить ваші продажі.