мова

Розробка та створення Лендінг Пейдж у Сумах

Одна сторінка,
безліч можливостей!
Наші послуги

Вартість розробки Лендінг Пейдж в Сумах

Перетворіть своїх відвідувачів на діючих покупців!
Послуги Терміни Вартість
Простий Landing page на шаблоні 1 тиждень від 200$
Landing page з унікальним дизайном та адаптацією під смартфони 1 місяць від 1000$
СЕО Просування Landing page 1 місяць від 200$
FAQ
Відповіді на популярні питання

Landing Page (цільова сторінка) - це спеціально створена веб-сторінка, націлена на конкретну мету, таку як продаж товару або послуги, збір контактної інформації, підписка на розсилку і т. д. Основна мета Landing Page - привернення уваги відвідувачів, переконання їх у перевазі запропонованого продукту або послуги, а потім стимулювання до виконання цільової дії. Створення Landing Page допомагає покращити ефективність маркетингових кампаній та підвищити конверсію.

Landing Page повинна бути строго фокусована на одній цілі та містити декілька ключових елементів. Це включає яскравий і привабливий заголовок, опис переваг продукту або послуги, зрозумілі зображення або відео, зрозумілі та переконливі виклики до дії (Call to Action), контактну форму або інші інструменти для збору інформації від відвідувачів, а також соціальні докази, такі як відгуки клієнтів чи рекомендації.

Вибір між використанням шаблону та замовленням унікального дизайну для Landing Page залежить від конкретних потреб та цілей вашого проекту. Використання готового шаблону може бути більш швидким та економічним рішенням, особливо якщо у вас обмежений час та бюджет. Однак замовлення унікального дизайну дозволяє створити сторінку, що повністю відповідає вашому бренду та унікальним потребам, що може посилити його ефективність та виділити його на тлі конкурентів. Важливо обговорити цей вибір з фахівцями, щоб знайти оптимальне рішення для вашого бізнесу.

Ефективність Landing Page можна вимірювати за допомогою різних метриків та інструментів аналітики. Деякі з них включають загальну кількість відвідувачів, конверсійну ставку (відношення числа відвідувачів до виконаних цільових дій), час, проведений на сторінці, відмови, джерела трафіку та багато іншого. Використовуйте інструменти аналітики, такі як Google Analytics, для відстеження та аналізу даних про відвідувачів та їх взаємодії з Landing Page. Це дозволить вам оптимізувати та покращити ефективність сторінки на основі отриманих результатів.
Бажаєте збільшити кількість клієнтів та продажів?
Залишіть заявку прямо зараз та отримайте безкоштовну консультацію!

    Landing Page (Лендінг Пейдж) – це вид комерційного або некомерційного сайту, який складається всього лише з однієї сторінки. Метою такого сайту є максимальне привернення уваги людини до якогось одного товару або послуги. Лендінг – це сильна маркетингова фішка. Всі елементи продумані таким чином, щоб створити концентрацію людини, яка зайшла на сайт, на певному товарі або послузі, яку пропонують купити тут і зараз.

    Найчастіше Landing Page сприймається, як рекламне оголошення і зустрічається як самостійна посадкова сторінка. Правда, останнім часом, лендінг стали частіше додавати на звичайні сайти:

    • створюється сам лендінг;
    • створюється лендінг для товару або послуги.

    Головна умова для ідеального лендінга – продати продукт з першого відвідування сайту.

    Це правило є головною відмінною рисою Landing Page від багатосторінкового сайт. Інформація, розміщена на такому сайті, повинна миттєво сприйматися відвідувачем і переконувати в необхідності покупки товару або послуги. Кількість інформації має бути оптимальним і включати в себе всю суть вигідної пропозиції.

    При розробці дизайну лендінгу веб-студія “Rubik” в Сумах докладає максимум знань та вмінь у сфері маркетингу та користувацького досвіду.

    Які ключові складові якісного Landing Page?

    1. Чітка структура.
    2. Якісний візуал сайту.
    3. Швидка робота.
    4. Швидка і зрозуміла схема оплати.
    5. Переконливо написаний текст (за схемами AIDA або PMPHS).

    Мікросайти

    Веб-ресурс із брендованим контентом. Розташовується на ньому, як правило, до 4-5 сторінок з додатковою інформацією про продукт. В основному там розташовується якомога більше фото і відео про продукт. Націлений такий сайт на презентацію товару або послуги. Такі сайти створюються з метою підвищення впізнаваності бренду. За їх рахунок збільшується кількість кліків і відвідувань.

    Окремі сторінки сайту у вигляді лендінгу

    Посадочні сторінки з певним видом контенту для вже існуючих сайтів компаній, інтернет-магазинів, сайтів-візиток. Є деякі різновиди таких Landing Page:

    • Лендінг, що продає (спонукає придбати продукт тут і зараз);
    • Інформаційний лендінг (знайомить відвідувача з продуктом або майбутньою подією);
    • Підписний лендінг (запитує отримання електронної пошти або номера телефону взамін на певний бонус);
    • Вірусний лендінг (використовується для просування певного бренду або заманювання, як правило це прохання про репост самого лендінга або інформації про нього);
    • Диференціальний лендінг (несе в собі поєднання всіх перерахованих вище типів лендінга і використовується частіше для інтернет-магазинів).

    Повноцінні лендінги

    Односторінкові сайти, які спонукають здійснити будь-яку цільову дію (найчастіше придбання). А краще, коли їх 2. Під діями ми маємо на увазі, наприклад, придбання продукту, замовлення зворотного дзвінка або підписку на розсилку. Лендінг закликатиме кожного відвідувача до дії особливими виразами.

    Роль реклами в якісній роботі Landing Page

    Так як лендінг сторінки – це інструмент продажів, то невід’ємним його атрибутом буде правильно налаштована контекстна і таргетована реклама.

    Завдання контекстної реклами з’явитися в той момент, коли користувач в Інтернеті шукає певний продукт. А таргетована реклама з’являється в соцмережах, таких як Фейсбук, Instagram та інші. Також відмінним варіантом буде використання рекламних інструментів GoogleAdWords. Тут пропонується широкий спектр:

    1. Реклама по пошуковому запиту (спрацьовує у відповідь на пошуковий запит Користувача).
    2. Контекстно-медійна мережа (реклама продукту показується на різних сайтах, якщо Користувач шукав схожий товар або вже відвідував ваш веб-ресурс).
    3. Пошукова та оптимізована контекстно-медійна мережа (оптимізоване комбо з наведених вище пропозицій).

    Який зовнішній вигляд має продає Landing Page?

    Розробка будь-якого веб-ресурсу має свої рекомендації і правила. Для лендінга також є свої особливості для оптимального побудови посадочних сторінок.

    Існує універсальний зразок шириною 960 і в довжину 1500-2500 пікселів. Зазвичай у користувачів інтернету саме такі екрани, і вони добре відображають подібні сторінки.

    Перший пункт-хедер (верхівка/шапка) лендінга

    Найчастіше розробники радять обрати фіксований хедер. Заголовок сторінки, що продає буде закріплений і при прокручуванні сторінки залишиться на своєму місці. Це буде зручним в експлуатації, і нагадає про те, на якому веб-ресурсі знаходиться користувач.

    В шапку Landing Page зазвичай поміщають:

    • айдентику бренду;
    • номер телефону для зв’язку;
    • кнопку для замовлення дзвінка.

    Чим частіше будуть миготіти ці дані на тлі асоціацій з просувається продуктом – тим вище ймовірність продажів.

    Другий пункт – питання візуального оформлення лендінга

    При необхідній наявності зображень і текстової інформації, посадкова сторінка повинна «дихати». Це означає, що між блоками з даними у нас має бути достатня кількість простору, щоб не перевантажувати інформацаией відвідувача сторінки. Для створення Landing Page в Сумах бажано використовувати власні фотографії, ніж зображення зі стоків. Фотографії повинні бути якісно відредагованими і добре поєднуватися із загальним візуалом сайту.

    Третій пункт – текст, який продає

    Стислість – сестра таланту. У цьому середовищі так прийнято. Блоки з текстом на якісному лендінгу чіткі, зрозумілі за змістом кожному користувачеві. Якість тексту має бути високого рівня. Шрифти краще використовувати, як і в створенні інших сайтів, – 2. І ці шрифти повинні мати достатній розмір, контрастувати з фоном і бути читабельними.  Необхідно запам’ятати головну істину: Відвідувач лендінгу не читає текст. Він його сканує»

    Де розташувати лід-форму в лендінгу?

    Її, як правило, розміщують внизу сайту. Зробіть банер для цієї форми красивим (не кричущим!) і мінімалістичним. Можна вставити кілька полів для заповнення користувачеві, але краще його не перевтомлювати. Запросіть у відвідувача його Ім’я та електронну пошту, наприклад, або номер телефону. Нескладна тактика для першого контакту з потенційним клієнтом.

    Хочете ще швидше заманити відвідувача Landing Page?

    Створіть форму зі зворотним відліком для акції на продаж продукту або послуги в Сумах. Дозвольте користувачеві зробити замовлення Тут і зараз, отримавши певний бонус або перевагу. Доповніть свою пропозицію кнопкою “Передзвоніть мені”, щоб полегшити продаж вашого продукту.

    Приймайте вірне рішення для розробки лендінг сторінки в Сумах!

    Якщо ви все ще не знаєте, де замовити розробку Landing Page в Сумах, то довіртеся нам! Ми зможемо розробити для вас якісний продукт, який збільшить ваші продажі.